Vuosikokous ja koulutuspäivät 2020

Syyskuun 11-12.9.2020 saatiin vihdoin pidettyä keväällä peruuntunut naprapaattiyhdistyksen koulutuspäivät sekä vuosikokous. Koulutuspäivien teemana oli Vertti Harjuniemen pitämä luento henkilöbrändäyksestä sekä Vesa Tabellin pitämä mielenkiintoinen koulutus toiminnallisesta
neurologiasta naprapatiassa.

Vuosikokouksessa valittiin uusi hallitus, jossa puheenjohtajaksi valittiin Marko Ropanen ja varapuheenjohtajaksi Marja Wainikka. Muut hallituksen jäsenet ovat Anu Peltonen, Lauri Hodju sekä Anni Heino.

Jäsenmaksuun liittyen vuosikokous päätti tänä poikkeuksellisena vuonna jäsenmaksun puolittamista. Tämä tarkoittaa sitä että varsinaisen jäsenen jäsenmaksu kaudelle 2020-2021 on 200 euroa. Valmistumisen jälkeen ja kaksi jäsenmaksu kautta siitä eteenpäin olevat jäsenet 100 euroa. Eläkeläiset 50 euroa.

Uusi hallitus kokoontuu ensimmäisen kerran lokakuun alussa ja siitä lähdemme työstämään asioita eteenpäin.

Mukavaa syksyn jatkoa!

Suomen Naprapaattiyhdistys ry:n hallituksen puolesta