Naprapaattiyhdistyksen jäsenyys

Jäsenyys

Suomen Naprapaattiyhdistys on toiminut jäsentensä edunvalvontajärjestönä vuodesta 1976. Yhdistyksen tehtävänä on ajaa jäsentensä etua terveydenhuollon toimijana, järjestää koulutuksia ja edistää naprapatian tunnettavuutta Suomessa.

Kauden 2020-2021 jäsenmaksut pandemian aikana:

Jäsenmaksuun liittyen vuosikokous päätti tänä poikkeuksellisena vuonna jäsenmaksun puolittamista. Tämä tarkoittaa sitä että varsinaisen jäsenen jäsenmaksu kaudelle 2020-2021 on 200 euroa. Valmistumisen jälkeen ja kaksi jäsenmaksu kautta siitä eteenpäin olevat jäsenet 100 euroa. Eläkeläiset 50 euroa.

Normaaliaikana olevat jäsenmaksut, liittymismaksu ja kannatusmaksu:

Liittymismaksua ei ole.
Kuluvan vuoden jäsenmaksu 400€.
Kannatusmaksu on vähintään 50€.
Eläkeläisjäsenmaksu todistusta vastaan 50€.
Osa-aikaeläkkeellä olevan ja 2 vuotta valmistumisen jälkeen jäsenmaksu 200€.
Opiskelijajäsenyys koko opintojen ajan 50€.

Jäsenyys tulee voimaan maksamalla jäsenmaksu eräpäivään mennessä ja on voimassa laskutuskauden loppuun asti. Valmistuneiden jäsenten vastaanottotiedot julkaistaan "Lähin naprapaatti" -sivuilla, jos/kun jäsen niin haluaa (ei kannatusjäsenet tai eläkeläisjäsenet).

Jäsenyyttä voi anoa naprapaatin koulutuksen saaneet kuntousalan ammattilaiset sekä naprapatian tutkinto-opiskelijat. Voit täyttää lomakkeen (PDF) ja lähettää sen liitteineen sähköpostilla tai tulostaa tiedoston ja postittaa sen (kts. osoitetiedot alapalkista).

» Lataa Suomen Naprapaattiyhdistyksen jäsenhakemuslomake (pdf)

Jäsenyydestä eroaminen tapahtuu sääntöjen 5 § mukaisesti ilmoittamalla asiasta kirjallisesti yhdistykselle. Jäsenlaskun maksamatta jättäminen ei tarkoita eroilmoitusta. Ero astuu voimaan saman vuoden lopussa, jolloin siitä on ilmoitettu. Eronneen jäsenen tiedot poistetaan yhdistyksen www-sivuilta ja keskustelufoorumista.

Tietosuoja-asetus

Kun anot jäsenyyttä, hyväksyt samalla, että tietosi säilytetään hallituksen valitsemassa rekisteripalvelussa (Tietosuoja-asetus GDPR). Suomen Naprapaattiyhdistys ylläpitää jäsenrekisteriä Yhdistysavain-palvelussa. Emme kerää mitään henkilötietoja muilta kuin jäseniltä. Tietoja käytetään yhdistyksen asioista tiedottamiseen ja laskuttamiseen/laskujen maksun seurantaan. Tämän lisäksi on varsinaisten jäsenten yhteystiedot julkaistu myös tämän sivuston Lähin naprapaatti -sivulla. Jos haluat päästä katsomaan sinusta talletettuja tietoja tai haluat tietosi poistettavan, laita pyyntö yhdistyksen sihteerille osoitteeseen info@naprapaattiyhdistys.fi.

Yhdistys » Jäsenyys