Suomen Naprapaattiyhdistys

Toiminta

Sääntöjensä mukaisesti yhdistys toteuttaa tiedottamista niin sisäisesti kuin ulkoisesti, valvoo jäsentensä etuja ja kehittää jäsentensä ammattitaitoa.

Sisäisesti tiedotamme jäsenistölle keskeisistä tapahtumista ja ajankohtaisista asioista. Osallistumme erilaisiin tapahtumiin markkinoiden osaamistamme ja lisäten tunnettavuuttamme. Jäsentemme etua valvomme suoraan sekä yhteistyökumppaneidemme kautta.

Ammattitaitoa ylläpitäviä ja kehittäviä koulutuksia järjestetään 1-2 x vuodessa. Tämän lisäksi yhteinen toiminta ja luottamus mahdollistavat useampien koulutustapahtumien järjestämisen yhteistuumin. Jatkuva kouluttautuminen tekee yhdistyksemme jäsenistä luotettavan ja asiantuntevan ammattiverkoston potilaiden tarpeisiin ja viranomaisyhteistyöhön.

Yhteistyökumppanit

Sidosryhmäyhteistyömme keskeisimmissä rooleissa ovat Suomen Tule ry, Suomen Yrittäjät sekä IFONA.

Edustajamme Suomen Tule ry:ssä on Merja Avola sekä IFONA:ssa Vesa Ylinikkilä.

Toimimme tiiviissä yhteistyössä Suomen Yrittäjien kanssa, jonka hyvinvointivaliokunnassa edustajanamme on Vesa Tabell. Suomen Yrittäjien kautta jäsenillemme avautuu mahdollisuus ostaa kahdenlaisia palvelupaketteja.

• Edullisempi suppea palvelupaketti maksaa 34€/vuosi (jäsenlehti ja uutiskirje yms).
  • Laaja palvelupaketti maksaa 63 €/vuosi (mm yrittäjien jäsenedut/seminaarit/lehti/yrittäjien neuvontapalvelu yms). Suomen Yrittäjät

Halutessasi liittyä Suomen Yrittäjiin Naprapaattiyhdistyksen kautta ota yhteyttä sihteerimme info@naprapaattiyhdistys.fi. Samalla liityt myös paikalliseen Yrittäjät-järjestöön.

Yhdistys » Toiminta