Etäkoulutus syksy 2021 - luennoitsija sydän- ja rintaelinkirurgian professori Jari Laurikka

Huippukoulutusta luvassa!

Suomen Naprapaattiyhdistys järjestää viime keväänä paljon suosiota ja hyvää palautetta saaneelle etäkoulutukselle jatkoa.

Tällä kertaa syvennytään sydämeen ja rintarangan alueelle ja aiheena onkin
”Oireena rintakipu - mikä työdiagnoosiksi?”.

Luennoitsijana toimii arvostettu, kokenut sekä Suomen kovin asiantuntija aiheesta,
sydän- ja rintaelinkirurgian professori Jari Laurikka.

Jari toimii Tampereella TAYS Sydänsairaalan sydän-ja rintaelinkirurgian osastonylilääkärinä ja erikoisalan kouluttajana Tampereen yliopistossa. Tutkimusaloina hänellä on mm. sydämen suojaus ja toiminnan arviointi leikkaustoimenpiteen aikana, aortaläpän ahtauman patogeneesi ja keuhkotoiminnan palautuminen leikkaushoitojen jälkeen.

Luento järjestetään perjantaina 1.10.2021 klo 9-11.
Luentoalustana toimii Microsoft Teams.

Ilmoittautuminen tapahtuu maksamalla 25 euroa yhdistyksen tilille FI61 5710 9720 077677, viestiksi ''1.10 ja oma nimi''. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 24.9.

Ilmoittautuneet saavat sähköpostitse linkin, jolla pääsee osallistumaan. Tarkistathan, että sinulla on valmiiksi ladattuna Teams käyttämällesi laitteelle!

Luennosta saatavilla Jarin jakama materiaali. Koulutuksesta ei tule tallennetta.

Jäsenhinta Jari Laurikan luennolle on 25,00, hinta ei-jäsenille on 125,00.

Koulutusterveisin,
Suomen Naprapaattiyhdistys ry:n hallitus